prietenii banuiesc, atunci cand nu stiu de ce

priceperea cat si nepriceperea inteapa si oricat m-am straduit eu sa tac, n-am reusit decat sa oblig pe unii dintre vizitatorii care ma stiu sa intrebe: ce sa spun eu la tine in pagina, mai scoate si tu cate o vorba, mai spune-ne cate’n luna, cate’n stele.
ok; ca sa aveti de ce va luat am sa ma bag in vorba si printre imagini gentosenind nedojenind am sa ma strecor mai mult dar nu mai putin inteles daca tot nu va mai pot oferi detalii ale imaginilor pe wordpress atacam „la peniţă”.

...cautati o servieta / geanta din piele?! suntem aici (online) in fiecare zi, aproape 24/24h. IMPORTANT: Deschideti imaginile in "new tab" / "new window"!

