pozarul pozat

sunt somer. si…
am trecut azi pe la administratia financiara sa-mi verfic panoul, afisul, ţăruşul pe care l-am infip acolo anuntand: land for sale – teren de vanzare – atentie proprietate privata. caini astia de oameni se caca pe nasul tau daca nu esti atent in comparatie cu mult mai umanii astia de caini care-si fac nevoile pe terenul tau dar astupa. am intrat si prin sala sa-mi achit o amenda ne primita de la Politie… just in case. asa… sa fie platita o amenda acolo. cine stie poate imi vine vreodata si e bine ca oamenii sa nu astepte dupa mine; nu?!!
am o mentalitate de invidiat.
stai sa vezi.

am intrat in camera pricipala. frumoasa precum un conac boieresc. bine ca nu mai avem boieri. avem altceva dar tot boierime se autorecunoaste. ma uit la casele/ghiseele de lucru. destul de aglomerat la unele dinte ele. altele chiar inchise. undeva sus camerele de supraveghere pe care le-am montat pe vremea cand lucram la… (nu se face, ca’i reclama ne’mascata). sunt tot la locul lor. rolul lor era printre altele sa anunte daca un ghiseu este mai aglomerat si sa disponibilizeze personal, cadre, oameni astfel incat sa preia din solicitarile de la oficiile aglomerate. cred ca baietii astia care au fost angajati dupa demisia mea citesc invers, nu, nu de la dreapta catre stanga (ar fi fost ceva) ci chiar inteleg invers.
nu frateeeeee, nu o inchide pe aia unde sunt 20 de oameni, mai deschide una alaturi. EXACT INVERS. maine ma angajez din nou insa doar la un nou concurs ca altfel nu fac fata prostiei (mele binenteles).
aveti mai jos o mostra de imagine. ce sa inteleaga personalul neautorizat din asa ceva. ia uite… si eticheta. mă si le-am spus mereu: rupeti etichetele de la camerele de supraveghere cand le instalati ca e posibil sa cada exact in fata obiectivului atat de subiectiv in exprimare. binenteles ca nu e o geanta (ci doar o mostra, o selectie, un unghi de vedere ca sa nu-i spun doar punct). clickimagine poate ne recunoastem la plata taxelor din premiu.

...cautati o servieta / geanta din piele?! suntem aici (online) in fiecare zi, aproape 24/24h. IMPORTANT: Deschideti imaginile in "new tab" / "new window"!

