Kali

 

Kali

prietenii imi spun Kali.
si dusmanii tot Kali imi spun.
de fapt toata lumea apropiata de sport (de jocul de ping pong; in special) imi spune/a Kali. acum doar putini mai stiu ca eu habar nu aveam de ce imi spuneau colegii Kali dar imi place/a. citeam placerea mea in ochii lor si fara sa stiu ce spun ei acolo… imi facea placere.
eram un tip destul de tern, mai mult mic decat inalt, slabut (ce’i drept) si nu ma primeau in echipa de fotbal, la handbal ma bateau si fetele iar baschet la noi nu se juca pentru ca nu aveam cosuri (decat prin/pe faţă). tenis de camp am mai incercat dar cineva mi-a recomandat sa schimb marimea suprafetei „de pedeapsa”.
asa am trecut eu la masa, la tenisul de masa. ping-pong. nu serveam bine pentru ca abia ma vedeam de sub masa, nu punctam la fileu din acelasi motiv, nici la dublu nu prea ma intelegeam cu vreunul dar aveam o problema si o daruiam tuturor: returnam TOATE mingiile!
de fapt aveam o problema pentru fiecare dintre cei care intrau la masa si practic imi ieseau toate retururile; returul meu era perment „teren”.
un profesor de de istorie de la ciclul superior, intr-o pauza, intr-o ora libera trecand prin sala de sport m-a vazut si mi-a spus: parca esti KALI. nimeni nu stia ce este Kali, cine este ori ce face Kali. tarziu aveam sa aflu ca este vorba de o zeita, o reprezentare a spiritualitati indiene care are mai multe maini.
ma gandesc ce partener i-as gasi eu lui Kali (in varianta Asus). unul care sa-i faca fata intr-un meci virtual si fara sa plictisesc ma gandesc doar la hard (1 TB- dublu hard!!!), cache L2 – 6144 KB, diagonala de 17”, rezolutie de 1920 x 1280, RAM 4 GB si ma opresc doar pentru ca vreau sa ma opresc.
Asus M70SA Kali ar trebui sa-i spuna unui astfel de laptop care ar face fata cu brio oricarui concurent la masa de ping pong comparativ in lumea laptopurilor, la pretul sau.

 

din colectia pictorului amic am selectat opurtunitati multiple de manifestare pentru fiecare mana a zeitei noatre in mediul nostru drag: gentosenii.

Caut o servieta, o geanta din piele!... Solutia poate fi aici: 0752.071438 sau... vino pe "prima pagina", pt a vedea modelele disponibile. Acceseaza "meniu" daca esti pe telefon; stanga sus!

