fete/fete (a se citi feţe-feţe)

citeam undeva pe pagina pcnews cum „cineva” se ruga sa nu mai prinda inca un laptop Asus la prezentare dupa ce vreo 4-5 etape tot despre asta asta a trebuit sa scrie.
acum ce sa spun: nu stiu la altii cum este si mi-e greu a imagina cum este sa scrii de  5 ori despre acelasi lucru (cu alte infatisari),
poate e greu, poate te obisnuiesti, poate are sa-ti placa desi poate nu devine chiar o placere dar cum pofta vina mancand iar TOTUL este de buna voie pot sa va spun cum este sa scrii de 10 despre acelasi lucru.
mint.
normal…
dar pot sa-mi imaginez cum este sa faci de 15 ori acelasi lucru si culmea chiar n-am sa va spun dar o poveste tot trebuie sa asculati.
pentru ca am ramas in urma cu istoriile, m-a pus Aghiuţă sa vad ce e cu etapa a 17-a.
ce sa vezi: acolo tb sa mergi la un magazin online si sa prezinti ce produs vrei tu d’acolo.
unde crezi ca m-am trezit eu cautand?
pe ce rafturi crezi ca tastam eu disperat? 
ce produs cautam eu si nu stiam de ce?
normal… un laptop de la Asus
dar cum povestile placute au un final fericit si cum comedia se termina cu casatoria doar pentru ca in partea a 2-a urmeaza tragedia ma opresc azi la o prezentare, din lungul drum al zilei catre maine, pentru un model Asus si chiar n-am sa insist pe calitatile, componentele lui mai mult sau mai ptuin de baza bazelor bazărilor tale.
am sa va prezint in imagini (urmand ca fiecare stare traita si povestita sa inverseze (de’i cazul) ordinea imaginilor prezentate mai jos pentru ca indiferent de calitatile procesorului Core 2 Duo, placii de video de la NVidia, memoriei de elefant pe doua generatii de sloturi, marimii hardului, porturilor, diagonalei ecranul ori ecoul pretului lucrurile pot parea bune sau neplacute functie de ochiul bunastarii mintii tale.
.
gluma de santier (altii le spun acum „de autobaza”)
.
tatal catre fiu: de ziua ta am sa-ti iau un Lamborghini
asta mic isi cheama toti prietenii acasa in ziua respectiva sa le prezinte cadoul nedesfacut (al tatalui sau).
tata unde este cadoul de ziua mea?
este in casa fiule. la etaj. (la etajul unui vile cu scara interioara… cred ca va imaginati).
asta mic: ce tată cool am. mi-a bagat masina’n casa. la etaj. marfa. hai baieti.
urca la etaj. pe o masa era o cutie legata cu funda si un biletel:
LA MULTI ANI!
pustiul deschide „cu greu” cu tia si gaseste un Laptop Asus VX3.
acum va aranjati vizionarea imaginilor in ordinea accepata de buget.
.
la un alt nivel, ceva mai jos:
apartament cu doua camere decomandate. mama si tatal salariati dar fara ai plange cumva de bani (nici) pe acestia. aceeasi oferta.
de ziua astuia mic o sa-i luam un Lamborghini.
mama putin suparata il da de gol pe tata si banuieste ca dupa mintea lui, pustiu se afla tot la stadiul masinilor cu telecomanda. pustiul la fel de suparat face pe niznai’ul si nici nu vrea sa deschida pachetul cu inca un model de masinuta la scara 1:18 (cele mai mari) chiar daca in interior este un Lamborghini galben (dupa cum ii spuse mama).
la deschiderea coletului va trebui sa repostati ordinea imaginilor, reprezentand starile prin care trece pustiul de la o  clipa la alta asa cum au fost luate si imaginide de catre pictorul nostru abstract:
aceeasi geanta, acelasi loc pentru instantaneu, acelasi cadru (aproximativ), aceeais zi, acelasi soare. imaginile nu sunt prelucrate in vreun program software ca si gandurile cadoului meu.

……………….

 

Caut o servieta, o geanta din piele!... Solutia poate fi aici: 0752.071438 sau... vino pe "prima pagina", pt a vedea modelele disponibile. Acceseaza "meniu" daca esti pe telefon; stanga sus!

