a 4-a stare

…hai puiule taci cu mama. nu mai plange. ce sa-ti fac, ce sa-ti mai cant, ce sa -ti mai promit. uite o sa-ti ia mama cel mai mare televizor si o sa ti-l pun pe peretele asta sa te uiti la desene animate si sa traiesti toate povestile din lume inobilandu-le cu prezsenta ta. o sa treci cand vrei din lumea noastra reala sau mai mult imaginara in lumea povestilor. o sa fie un ecran in care personajele sunt la fel de mari ca si tine, o sa poti sa pasesti ca printr-o perdea de apa si sa te bucuri ori sa bucuri deasemenea toata personajele celor doua lumi cu minte si dorintele tale”.
uite ca nu mai plange. ce i-ai facut, ce i-ai spus, ce i-ai cantat. ce i-ai promis…  intreba bunica.
nici eu nu ma stiu dar bine ca a tacut
.
acum in anul de gratie 2008 cand copilul a facut primii pasi in lumea noastra, a invatat sa scrie si sa citeasca, manipuleaza dupa bunu-i plac computerul si accesul la internet nu-i este obstructionat (crede el) ce crezi ca-mi spune:
mami, mai stii ce mi-ai promis acum cativa ani?
nu, nu mai stiu (ca doar am promis atatea lucruri)
mi-ai promis candva ca-mi iei cel mai mare televizor pe care am sa-l gasesc doar sa nu mai pang si astfel sa pot  intrepatrunde lumea noastra cu ceaa povestilor (asa ca’n filme).
asta e doar in filme puiule…
da… dar ai promis!
ok.ia sa vedem ce televizor vrei sa-ti cumparam
interesant
hai sa vedem daca incape in casa. incape.
asta e bine dar lucrurile nu stau chiar atat de lesne.ma uit la dimensiunile televizorului si tresar subit.
acum ceva vreme (inainte sa comandam copilul) am comandat mobilier facut dupa ideile noastre. unul din module l-am vrut dintr-o bucata si am calculat unchiurile de inclinare functie de inaltimea maxima a camerei si dupa toata calculele a iesit o inaltime maxima de 2.40 metri. al doilea l-am facut din 2 bucati (unul peste altul- dupa vorba soacrei; ca e mai usor de manevrat, ca se poate monta in mai multe pozitii, alea, alea…)
eu… nu si nu. veau un sifonier mare dintr-o singura bucata. producatorul mi-a facuto pe plac si am adus mobila acasa. toata bune si frumoase pana la caratul „bibeloului personal”. l-am adus noi cu greu pana la etajul 8 si l-am lasat in fata apartamentului sa ne tragem sufletul.
ma baieti incape asta in casa?… se intrebau cei care m-au ajutat la transportul mobilei.
am facut toate calculele; pe diagonala maxima, nu de inaltimea maxima, nu este nicio problema.
ok ha sa-l bagam!
a fost imposibil. cei 2.40 metri au fost imposibil de strecurat, de inghesuit pe usa apartamentului din cauza latimii holului. distanta de la peretele opus pana la usa apartamentului a facut imposibila strecurararea mobilierului pe usa catre interior. am bagat un capat si la un vecin in casa; am schimbat sensul de miscare, de introducere, am incercat „invers”, nimic. n-a mers. a trebui sa scoatem capacul superior si sa flambat peretii sifonierului pentru a-l strecuta in casa iar apoi a fost nevoie de o reasamblare ulteriora in interoir. cu inaltimea nu a fost nicio problema dar vezi bine dimensiuile exterioare ale blocul m-au facut sa gresec in calculele mele. partea buna a povestii este ca acum ma pot folosi si-i pot explica copilului de ce nu se poate sa cumparam acest telvizor. bine ca l-am convins. nu, pretul nu ar fi fost o problema (asta fiind din alta poveste fantastica).
vizionare placuta!
aveti mai sus rezultatele experimentului facut prin amabilitataea fotografica a picturii abstracte; imaginea vizibila ca urmare a contorsionarii marginilor televizorului la introducerea lui fortata intr-o geanta (ca sa n-o mai lungim).
...cautati o servieta / geanta din piele?! suntem aici (online) in fiecare zi, aproape 24/24h. IMPORTANT: Deschideti imaginile in "new tab" / "new window"!

