ari… go to

luna7

paginile online pe domeniul comertului electronic (in special al produselor IT ) seamana.
este o constatare a constatarilor multor internauti.
ei si…?!!!
„specialistii”  dau cu tifla, arunca si caciula dupa caini si de fiecare data scot bani din buzunar pentru alta palarie (pentru aceeasi Mărie) si o  tin langa: veniti cu ceva nou, fiti diferiti, fiti ALTFEL!!!
ma lasi…
minima logina ne-ar spune ca domeniul despre care aram aici este (poate) cel mai lesne de copiat si o pagina novatoare de SUCCES va fi implementata imediat in alte 10, 100 de siteuri, sub diferite nunate de culoare ori umbre de lumina cu asezamant istoric negrefat. asta si din cauza celui care o creeeaza; omul va trebui sa-si vanda marfa si-i va presa pe cei interesati cu oferta lui de succes. si tot asa pana la vara urmatoare definita doar de trecerea a inca unei ierni pentru ca timpul are diferite valori nemasurabile functie de starea prin care trecem.
stiti ce a patit Bula cand a iesit pe balcon sa traga cateva fumuri din tigara de canepa din Indiile de neVest:
in prima faza… Nmic.
am aruncat banii degeaba pe prostia asta… si trage pana la capat dupa care vede un mare glob de foc trecand prin fata lui.
o nebunie.
…si mai trece un mare glob de foc prin fata lui. moaaaaaaaama.
ia sa merg in casa ca astia experimenteaza vreo bomba atomina.
in casa, mama’sa il intreaba:
unde ai fost Bula?
pe balcon; am fumat o tigara!
…doua zile; maica???!
.
cam asta cu paginile online diferite.
arigo.ro imi place ca este simpla, merge bine, incarca repede.   
partea dreapta ar putea gazdui ceva mai multa informatie. armonia culorilor in pagina tine de gust. important este ca cele doua-trei culori/nuante sa va recunoasca, sa va individualizeze, sa va personalizeze. 
sa va spun ce produse as vrea eu ? produsele banuiesc ca le aduceti fuctie de posibilitataea incheierii unor contracte.
fidelizarea clientilor se face prin preturi si servicii, mai putin prin aspectul paginii ajunsa deja la un anume standard actualmente.
altceva am sa fac pentru voi si imi va face placere; va impartesesc din experienta mea in materie de vanzare: comandati-va un fel de abtibilduri. vedeti imaginea de mai sus. poate fi un model (dar va trebui sa-mi spuneti in cazul in care…).
gasiti-va un logo, o imagine pe care sa o tipariti pe un patrat, dreptunghi cu dimensiuni asemanatoare unui telefon mobil (5×10 cm)  sau un 10×10 cm pe care sa o imprimati pe un abtibild. fiecare livrare va fi insotita in cutia, in pachetul de livrare (pentru ca banuiesc eu nu va lasa IBM sa le lipiti pe laptopuri; inca!!!) de 2 asemenea abtibilduri care lipite de sacul cu care mergi la scoala sau in parc, pe placa, pe casca de motor, pe aripa masinii, pe scara blocului, pe spatele profului antipatic sau pe usa de la clasa, in metro sau pe masina militiei (glumesc), pe laptop, pe desk, pe monitor va poate asigua o promovare extraordinara. pana la urma vanzarile sunt importante ca valoare iar satisfacerea clientilor tine doar de voi. succes! 

p.s.
imaginea de sus nu este un portret si nici autoportret desi asa pare. se vad: capul ( mai mult barbia), gatul cat si umerii…
este doar o alta imagine a unei aceleiasi genti inghesuita pictorial de un abtractionims foto(n)grafic din placere schismatic daruitoare.

Anunțuri

...cautati o servieta / geanta din piele?! suntem aici (online) in fiecare zi, aproape 24/24h. IMPORTANT: Deschideti imaginile in "new tab" / "new window"!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s